czwartek, 23 maja 2013

Runda 187: Brat Jay'a McGuiness'a z The Wanted kontynuuje spór z One Direction grożąc Louis'owi Tomlinson'owi

Spór między The Wanted i One Direction wymyka się spod kontroli odkąd
zaangażowani są członkowie rodziny z bratem Jay'a McGuiness'a grożącemu Louis'owi Tomlinson'owi.


Ich rozłam rozgorzał ponownie na nowo, gdy Louis odpowiedział na niedawne komentarze Jay'a na temat niektórzy z 1D "zachodzą mi pod skórę".

Kiedy wokalista usłyszał komentarz napisał na Twitterze: "To jest tak frustrujące, gdy ludzie mówią o rozmowie w prasie, ale gdy przychodzi co do czego, nie powiedzą ani słowa twarzą w twarz".

I teraz starszy brat Jay'a Luke się zaangażował pisząc do Louisa: "@ Louis_Tomlinson a co ty na to, że nie będę rozmawiać z prasą, a spotkamy się twarzą w twarz i dam Ci lekcję zbierania własne zębów?"



21-latek odpowiedział: "Zły człowiek," do którego Luke zażartował: "Zobaczymy kto jest złym człowiekiem."

Luke został zbombardowany wiadomości nienawiści przez ukochane Louisa Directionerki.

Pisał: "Do każdego tweetującego do mnie, że mnie nienawidzisz! Chcę tylko powiedzieć dziękuję bardzo, jestem bardzo szczęśliwy i emocjonalny w tej chwili, kocham was wszystkich."

Źródło: metro.co.uk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz