poniedziałek, 2 lutego 2015

Max George w nowym programie Beara Gryllsa!

Już w tamtym roku w tweetach Nano pojawiła się informacja o Maxie w dżungli i teraz już wiemy o co chodziło!

     Max dołączy do Gryllsa w nowym programie "Mission Survive". W nadchodzącym programie telewizji ITV słynny Grylls wywiezie osiem gwiazd do Ameryki Środkowej w głąb bezwzględnych lasów deszczowych by przeżyli tam 12 dni.
     Grylls będzie eliminował jednego zawodnika na końcu każdego odcinka. Zawodników uczono jak szukać schronienia, wody, ognia i żywności, będą schodzić w dół dzikich wodospadów, przekraczać niebezpieczne kaskady, brnąć przez bagna i ostre jak brzytwa winorośla - oraz walczyć ze skorpionami, wężami i moskitami.
Wg. dailymail.co.uk Max jest jednym z najbardziej odważnych zawodników.
    Max nie zastanawiał się dwa razy gdy usłyszał o propozycji wystąpienia w programie Beara Gryllsa bo jak wszyscy wiemy jest On jego fanem od dawna.
"Pomyślałem, że to będzie świetna zabawa - zwłaszcza wszystkie zadania na świeżym powietrzu. Zawsze byłem fanem Beara Gryllsa. Wcale się nad tym nie zastanawiałem. Ja naprawdę szanuję Beara, oglądam jego program, widziałem jego DVD i kocham to, co robi. Uważam, że jest interesujący i chciałem spróbować."
    Razem z Maxem w programie pojawia się aktorki Emilia Fox i Laurence Fox, podwójny mistrz olimpijski Dame Kelly Holmes, prezenterka telewizyjna i piosenkarka Jamelia, aktor komediowy Tom Rosenthal, DJ, model i prezenter Vogue Williams i były reprezentant Anglii w rugby gracz Mike Tindall MBE.


    Jeszcze nie wiadomo kiedy program zostanie wyemitowany ale będzie to wkrótce :)


Źródło: www.dailymail.co.uktheversion.co.uk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz