środa, 8 lipca 2015

Nathan Sykes przyznaje, że płakał pisząc "Famous" - piosenkę inspirowaną Arianą Grande

     Nathan Sykes przyznaje, że rzeczywiście płakał podczas pisania utworu z jego debiutanckiego albumu inspirowanego ex-dziewczyną Arianą Grande. Były wokalista The Wanted przyznał, że trochę szlochał dnia, w którym napisał piosenkę, ale twierdzi, że jedyne co teraz czuje to miłość do "niesamowitego talentu".


     Nathan powiedział dla Mirror:
"To był bardzo emocjonalny dzień. Okazało się to zwłaszcza, gdy ponownie przeczytałem tekst piosenki. Pomyślałem " Wow! To są bardzo głębokie słowa!". Piszę bardzo emocjonalnie. Myślę, że trzy lub cztery piosenki były bardzo trudne do napisania. Jest jedna piosenka, nazywa się "Famous", która jest o tym, co muszę zrobić, aby osobie na której mi zależy, zależało na mnie tak bardzo jak mi a niej. Dosłownie mówi: "Czy muszę być sławny, czy zadzwonisz do mnie tylko kiedy  będę sławny?" Ilekroć przechodzę przez coś, co nie jest idealne, nie żal mi siebie. Myślę "Mój Boże, to będzie taka świetna piosenka.""

 Nathan (którego debiutancki singiel nosi tytuł "Kiss Me Quick") również powiedział dla Daily Star, że życzy Ari wszystkiego najlepszego. Powiedział:
"To fantastyczne, że radzi sobie tak dobrze, bo ma niezwykły talent. Znam ją dość długo i wiem, jak bardzo zawsze chciała dostać nominację do nagrody Grammy, więc musi być bardzo szczęśliwa, że udało się jej w tym roku."

Źródło: www.seventeen.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz