niedziela, 9 czerwca 2013

Nathan Sykes dołączył do The Wanted na scenie Summertime Ball 2013

Gwiazda "Glad You Came" wystąpiła na scenie na żywo na stadionie Wembley po raz pierwszy od poddania się operacji gardła.


The Wanted powitali dziś (9. czerwiec) z powrotem Nathana Sykeas na Summertime Ball 2013.

Piosenkarz był z dala od reszty grupy, ponieważ przechodził operację gardła już w kwietniu.

Chłopcy śpiewali swoje hity i gdy nadszedł czas na ich ostatni singiel "I Found You" zdecydowali się powitać Nathana z powrotem.

Przed jego pojawieniem się na scenie grupa powiedziała tłumowi, że Nathan był zbyt chory, aby dzisiaj do nich dołączyć.


80.000 fanów oszalało z powodu powrotu gwiazdy, a on pozyskał energię od publiczności i podczas utworu zaśpiewał jego słynną solówkę.

Nathan nie ukrywał wzruszenia i na zakończenie utworu objął kolegów z zespołu.

Źródło: www.capitalfm.com

1 komentarz:

  1. 1 1111111 awww minął ponad rok a ja teraz to oglądam i nadal płacze chociaż jeszcze wtedy nie znałam tw bo poznałam 29 marca 2014 a to było 9 czerwca 2013 to jak to oglądam to i tak wzruszenie jest może ich wtedy nie znałam było w gazecie zdjęcie nie wiedziałam wtedy jeszcze że będę w twfanmilly było zdjęcie Nathana po tym jak miał to i wydawał mi sie normalnym człowiekiem tak.. a teraz jest inaczej szaleje po prostu za nim i tak jak pisałam mam nadzieje że nikt w tw już nie będzie musiał takiego czegoś przechodzić....Nathowi zmienił się głos ale przyzwyczaiłam się już do tego../Sylwia/

    OdpowiedzUsuń