piątek, 22 listopada 2013

Sound Advice ft. The Wanted

Najpierw chciałam bardzo przeprosić wszystkich za moją nieobecność na blogu... Myślę, że nie będę uzupełniała wszystkich brakujących wpisów ponieważ byłoby to nie wykonalne, jednak postaram się napisać o najważniejszych sprawach :) Zacznę może od trasy koncertowej chłopców...

7 października chłopcy na parę sposobów ogłosili nadchodzącą światową trasę koncertową (nie wiem jaka to światowa, skoro nie ma Polski). Już wcześniej pisałam o trasę ale chciałabym tylko dodać, że #PolishDreamTeam, które było na koncercie chłopców w Berlinie znów w pełnym składzie pojawi się w tej miejscowości! Wszystkie cztery wyruszamy kolejny raz w zwariowana podróż na koncert chłopców i na dodatek wszystkie mamy wykupione wejściówki VIP! Teraz tylko musimy się zastanowić nad prezentami :)

A co do prezentów... Nigdy bm nie pomyślała, że chłopcy tak długo nie pozwolą Nam zapomnieć o Berlinie... Półtorej tygodnia po koncercie na głównym koncie chłopców na Instagramie i na FB pojawiło się takie zdjęcie i podpisem: Tom showing some love..


Każda polska fanka chłopców była na pewno w szoku gdy to zobaczyła ale pomyślcie sobie jaka ja byłam szczęśliwa gdy zobaczyłam to zdjęcie, ponieważ Tom dostał tą koszulkę od jednej z Nas własnie w Berlinie :') Nieco, że okazali Nam wielką miłość na miejscu to jeszcze oglądając prezenty robili sobie z nimi zdjęcia i półtorej tygodnia później nadal je mieli zapisane i udostępnili do ogólnej wiadomości... Chyba zaraz się znów popłaczę :')
Na dodatek na drugi dzień zobaczyłam to zdjęcie


Na tej fotce Siva ma na sobie czapkę, którą znowu dostali od Jednej z Nas! Co prawda była ona przeznaczona dla Jaya ;)
A najlepsze jest to, że nadal gdy wchodzę na główne konto chłopców na Instagramie to pierwsze co widzę to właśnie te dwa zdjęcia. Ja chcę już luty i Berlin!!


No a teraz zapraszam wszystkich do oglądnięcia jednego z wielu zabawnych wywiadów z chłopcami - Sound Advice ft. The Wanted :)


BLOOPERS



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz