wtorek, 26 listopada 2013

The Wanted, Max George: "Jestem bardziej podekscytowany Bożym Narodzeniem niż hitami"

Łamacz serc Max George, ze sławnego The Wanted, wyjawił że ​​gdyby miał wybierać między wydaniem hitu z pierwszych miejsc list przebojów a Bożym Narodzeniem, to na pewno wybrałby świąteczny urlop, bo bardzo lubi spędzać czas z rodziną.

Rozmawiając z magazynem We Love Pop, gwiazda "Chasing The Sun'" wyjaśniła, że ​​Boże Narodzenie jest raz w roku, gdy można zobaczyć każdego kogo się kocha i nie ma nic lepszego, więc wybrał by święta bez wątpienia:

"Boże Narodzenie. Niestety, ale tak jest. Pracuję z The Wanted przez cały rok, a Boże Narodzenie jest raz i mogę zobaczyć moją rodzinę i tak bardzo uwielbiam się z nimi spotykać. Przepraszam chłopcy!"

Otwarcie mówił o tym, jak jego rodzina obchodzi święta, dodając, że zawsze jedą świąteczny obiad z jego krewnymi i lubi się stroić na tę okazję:

"Lubię się postarać tak jak mój dziadek, on zawsze wygląda inteligentnie. Babcia zawsze kupuje mi jakąś fajną wodę po goleniu, więc gdy idę do pubu zawsze jej używam i kiedy wracam ona mówi:" Pięknie pachniesz mój drogi".



Obejrzyj teledysk The Wanted do "Show Me Love (Ameryka)":


Źródło: www.pressparty.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz