czwartek, 12 września 2013

Aluzja The Wanted apropo trasy koncertowej


11 września 2013
The Wanted powiedzieli fanom, aby mieli oko na Twittera, gdzie pojawią się ogłoszenia na temat trasy i, że mają nadzieję nagrać wkrótce coś więcej do ich reality show.

Boysband pojawiając się w brytyjskim programie telewizyjnym Daybreak wezwał ich miliony fanów na Twitterze by sprawdzali portal społecznościowy w oczekiwaniu na wielkie ogłoszenia.


Dziecko grupy Nathan Sykes odpowiedział skromnie na pytanie, kiedy on i koledzy z zespołu Max George, Tom Parker, Siva Kaneswaran i Jay McGuiness będą znów w trasę.

"Wystarczy mieć oko na naszego Twittera, będziemy coś ogłaszać bardzo niedługo," powiedział.

Ich debiutancki album, The Wanted, został wydany prawie trzy lata temu, a chłopcy wciąż pamiętają, jak to było gdy się pierwszy raz spotkali.

Początkowa niewiedza, kto będzie z nimi śpiewał była zniechęcająca.

"Pamiętam, że kiedy byłem w metrze jadąc do Londynu, wiedziałem, że jestem w zespole, ale nie wiedziałem kto jeszcze w nim był.

"Wiedziałem, że spotkanie było z pozostałymi czteroma chłopakami, a potem właśnie zobaczyłem tego chłopaka po prostu ubranego w świetlisty dres, który szedł jego właściwym [kołyszącym] krokiem, i pomyślałem na to:" O mój Boże chłopak z Bolton się dostał!" Zażartował Max mówiąc o Tomie.

Boysband osiągnął to, co największego mogą zrobić angielscy piosenkarze, znalazł się na amerykańskich listach przebojów.

Ich nowy album "Word of Mouth" ukaże się 4 listopada.

Źródło: www.belfasttelegraph.co.uk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz