czwartek, 12 września 2013

Max George z The Wanted: "Jestem zmęczony byciem playboyem, jestem w związku" wyznaje o tajemniczej nowej dziewczynie! -EXCLUSIVE

Wygląda na to, że kolejny członek The Wanted wypadł z rynku.

Ręce do góry jeśli jesteś zajęty! *szlocha*
Max George zwierzył się omg!, że niedawno związał się z kimś nowym.

Mówiąc wyłącznie dla omg! na London Eye (gdzie indziej?) tego ranka, Max cieszył się ze zmiany swego wizerunku i powiedział nam, że jest bardzo szczęśliwie związany.

Że co?!

Max powiedział nam: "Jestem już trochę zmęczony wizerunkiem podrywacza ... Byłem w tym zespole pięć lat i naprawdę bardzo się cieszę, że mam dziewczynę. Wolę to niż bycie singlem, możecie wierzyć lub nie."

"Jestem naprawdę w tej chwili ustabilizowany,w szczególności z kimś."

Więc kim jest ta szczęśliwa dama?

"Nie zamierzam powiedzieć kto, ale powiedzmy, że jestem bardzo, bardzo zaangażowany" powiedział nam Max.

Jednak nie poprzestaliśmy na tym, zapytaliśmy czy jest to Jasmine Lennard?


"Przez jakiegoś wariata byłem powiązywany z Jasmine Lennard, dosłownie spotkałem ją na około dziesięć minut, a potem były opowieści, że byliśmy razem!"

Przyjmujemy, że to nie ona.

I wiemy, że nie jest Lucy Mecklenburgh jednak zależało nam, aby dowiedzieć się, w jaki sposób romans wyszedł z perspektyw Maxa.

"Ja i Lucy to całkowicie nadmuchana sprawa, byliśmy naprawdę tylko dobrymi przyjaciółmi"


Tak, dobrzy przyjaciele, którzy tańczyli w poziomie?

"Er, nie będę o tym rozmawiać!" powiedział.

Nawet jeśli Lucy powiedziała, że byłeś bardzo doskonały w łóżku?

Sygnalizujący niewygodę uśmiech Maxa, który jesteśmy całkiem pewni, oznacza, że ​​na pewno był.

Źródło: uk.omg.yahoo.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz