niedziela, 29 grudnia 2013

Nathan Sykes mówi jak bardzo jest wdzięczny za fanów

Zacznę od tego, że chłopcom najwyraźniej bardzo podoba się w Hong Kongu :)


Parę godzin później Nathan okazał Nam trochę miłości ;)


Siedzę myśląc, że jesteśmy bardzo szczęśliwi, że robimy to, co robimy, występując na całym świecie, a to wszystko dzięki wam

Nie wyobrażam sobie, jak nasze życie byłoby inne gdybyście wy wszyscy nie byli tutaj z nami i po prostu chcę abyście wszyscy wiedzieć, że też jesteśmy tu dla was ☺

Przepraszam za te ckliwe tweety. Właśnie wróciłem po Świętach i przypomniałem sobie, jak bardzo jestem szczęśliwy i jak bardzo wszyscy jesteście ważni dla mnie

3 komentarze:

  1. Hej bardzo lubie czytac twojego bloga, skąd ty bierzesz te wszystkie informacje??,:) Nie przestawaj go pisac. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za te miłe słowa :) Część inf oczywiście czerpie z oficjalnych kont chłopców, część zaś z zagranicznych stron internetowych (zawsze podając źródło na końcu posta)

      Usuń
  2. popłakałam sie wzruszające nathuśśśśśśśśśśśśśś kocham cie mój mężu

    OdpowiedzUsuń