piątek, 27 grudnia 2013

Wigilia z The Wanted

Zacznę może od tego, że w wigilie rano chłopcy pojawili się na TT. Uznałam więc, ze to będzie odpowiedni moment na złożenie im świątecznych życzeń. Wysłałam więc 3 tweety z życzeniami i to co się stało prawiło, że byłam już pewna, że będą to jedne z najlepszych Świąt w moim życiu...


Nie mogłam w to uwierzyć... i nadal nie mogę :) Jeszcze większym szokiem było dla mnie to gdy po 2 minutach pojawiłam się na koncie chłopców po raz drugi!!

 I teraz w moich powiadomieniach widnieją dwa razy tweety od chłopców!


No i jestem jedną z najszczęśliwszych osób pod słońcem! Tym bardziej, że 10 dni wcześniej po moim tweecie do Jaya o tym, że dostałam od mojej mamy w prezencie ich płytę, to pojawiło się w moich wiadomościach prywatnych:

No ale tyle o mnie ;) Najważniejsze jest to, że Max pojawił się na TT!


I zmieniła swoje DP.

 Tweety pozostałych chłopców z wigilii :)

@JayTheWanted: Just lubricating ourselves up before church. #ExcuseMeLove #ChristmasCheers 

@TomTheWanted: Christmas Eve bev's in the old novelty Xmas Jumper. Roll on the hangover!

@NathanTheWanted: It's officially Christmas Day but I don't want Christmas Eve to end as I was wearing the comfiest sweater of all time ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz