piątek, 31 stycznia 2014

Max George osobiście potwierdził, że jego wywiad dla The Sun na temat The Wanted był prawdziwy

Dzisiaj Max chciał wszystko wyjaśnić za pomocą TT... Oto jego tweety:


Hej wszystkim. Chciałbym wyjaśnić wszystko całkowicie, by nie musieć więcej do tego wracać... Mój wywiad o wszystkim w żadnym stopniu nie był nieuczciwy.
To byłem ja mówiący facetowi co się wydarzyło. Wszystko co powiedziałem chłopcy już wiedzieli. Żadnych kłamstw w stosunku co do nich lub was.
Dlaczego ktoś miałby powiedzieć, że nie miał o tym pojęcia, lub spróbować nastawić was przeciwko mnie nie mam pojęcia. Chociaż wiem, ale nie mówmy o tym.
Przyznaję,były nieporozumienia, ale w moich oczach nic się nie zmieniło, moja miłość do chłopców, was i podniecenie w spawie trasy. Mam nadzieję, że to sprawia, że ​​wszystko jest trochę jaśniejsze, więc możemy zacząć żyć normalne i znowu się uśmiechać!
Jesteśmy The Wanted.... Nie jesteśmy poważni, pamiętaj!
Więc według tego cały wywiad był prawdziwy.

W artykule było napisane, że Max i Nathan podpisali umowę ze Scooterem i oto zapytała jedna z fanek, na co Max odpowiedział: "@jealousykes last time I checked we all were!!"
@jealousykes jak ostatnio sprawdzałem wszyscy mieliśmy podpisaną uowę!!

Czyli znów napisał coś co przeczyło treści artykułu. I jak to mówią "bądź tu mądry człowieku"...

6 komentarzy:

  1. Skoro mówi że wszyscy mają podpisaną umowę, to znaczy że mają tą umowę jako The Wanted?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej wiesz może czy Max i Nina nadal są razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak. Żadne z nich nic nie wspominało o tym, że się rozstali :)

      Usuń
  3. Podobno juz nie są razem...rozstali sie z tego co czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadne z nich tego oficjalnie nie ogłosiło, ale wygląda na to, że niestety się rozstali...

      Usuń