sobota, 1 lutego 2014

Tom Parker i #InTheMixFriday!

Zanim przejdę do mixu (który jest niesamowity, jak zawsze) musicie wiedzieć o tym, że nasz kochany Tom założył sobie wczoraj aparat na zęby. Zrobił to razem ze swoją dziewczyną Kelsey i dodał, że nigdy nie jest na niego za późno. Tom ma aparat na górnych ząbkach, zaś Kelsey na dolnych. Także nie martwcie się, nie szczepią się w trakcie pocałunku ;)


Musze przyznać, że ledwo co widać ten aparat a już za 6 miesięcy oboje będą mieli proste ząbki.

Ale przejdźmy do sedna tematu... Tom ze względu na to, że tydzień temu nie podarował nam nic nowego w tym tygodniu przyszykował mix trwający aż 9 minut. Życzę miłego słuchania




Nie wiem jak wam ale mi bardzo się podoba i pierwszy raz jak go usłyszałam to nie usiedziałam w miejscu.

Nie pisałam Wam o wcześniejszych mixach Toma, więc umieszczę je teraz tutaj wszystkie razem...






Już nie długo #TWFanmily będzie mogła sobie urządzać imprezy przy mixach Toma.
No i muszę dodać, że gdy słucham tych mixów zapominam o tym wszystkim co się teraz dzieje z chłopcami :)


Tom był wczoraj DJ w PopWorld w Portsmouth. Oczywiście pojawił się tam razem z Kelsey. Mam parę fotek z tego wydarzenia:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz