poniedziałek, 15 kwietnia 2013

The Wanted na Bahamach

Hej,

wszystkie filmiki z tego postu pochodzą z konta Lauren Sykes. Dziękujemy serdecznie za ich opublikowanie. A teraz życzę miłego oglądania...

Jay na lotnisku na Bahamach 13.04.13

Spotkanie The Wanted na lotnisku na Bahamach 13.04.13
Tak, wiem, że filmik jest beznadziejny ze względu na to, że prawie nic nie widać, ale chciałabym mieć taką możliwość jak ta dziewczyna porozmawiania z chłopakami. Oni są świetni dziewczyny mogły sobie z nimi porozmawiać jak normalnymi ludźmi.
Apropo tego, że chłopcy są świetni. Ich wczorajsza odpowiedź na tweeta fanki poprostu mnie rozwaliła. Fanka napisała do nich, że ich kocha i zapytała czy oni ją też, a oni jej odpisali, że tak jak grube dziecko kocha ciasta:) Normalnie się rozpłynęłam to było urocze:)

Spotkanie The Wanted w Atlantis przy hotelu
Ten filmik też nie jest zbyt dobry, ale już sobie to wyobrażam: rozmawiam z Maxem, nagle przechodzi obok mnie Tom a potem Nathan do mnie podchodzi... WOW! Nieźle:)

Heart Vacancy
Ta szczęściara została zaproszona przez Toma na scenę podczas wykonania mojej ulubionej piosenki. Tom jednak podszedł do innych dziewczyn, więc skorzystała z okazji i postała koło Nathana:)

A oto filmik z tej samej piosenki tylko widziany oczami publiczności. jest bardzo zabawny:) A ja oczywiście i tak najbardziej zazdroszczę dziewczynie, którą uściskał Max:)


Gold Forever

Solo Nathana podczas IFY

Lose My Mind

Fix You

Warzone

No i na koniec spacerek z chłopakami z The Wanted:)
PS. Ale mi tęskno za latem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz