środa, 17 kwietnia 2013

The Wanted na rybach

Chłopcy przedwczoraj wybrali się na ryby. Jak widać po zdjęciach wypad był udany:)

@NathanTheWanted: Catch of the day!!

@ MaxTheWanted: Świetne wędkowanie... @ NathanTheWanted był mistrzem!

Jednak najbardziej się uśmiałam z opisu zdjęcia Maxa:)


@MaxTheWanted: Zdrówko z Barbados! :)

Najpierw zgłupiałam, bo byłam pewna, że chłopcy są na Bahamach, ale pomyślałam, że może zmienili miejscówkę. W końcu wszystko jest możliwe:) Ale na szczęście Siva zakończył moje wątpliwości:

@SivaTheWanted: @MaxTheWanted kolego jesteśmy na Bahamach .. Mniej piwa! Ha!

Więc Max szybko zmienił opis:)







A no i jeszcze jedno, Jay zgubił swój telefon:) Znowu.


No i ten komentarz fanki:
Kiedy gwiazda nie twituje regularnie
Fani: "Jest po prostu zajęty"
Kiedy Jay nie twituje regularnie
RodzinaTW: Ten idiota znowu zgubił kolejny telefon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz