wtorek, 30 kwietnia 2013

The Wanted powiedzieli, że boja się o głos Nathana Sykesa


Siva Kaneswaran z The Wanted mówi, że zespół boi się, że Nathan Sykes może nigdy więcej nie zaśpiewać.

Gwiazda spędziła swoje 20. urodziny, mając operacje na swoich krwawiących strunach głosowych w Los Angeles.

Jest to ten sam stan, który Adele doznała pod koniec 2011 roku i jest zwykle spowodowany przez niestabilne naczynia krwionośne w strunach głosowych, które mogą pęknąć.

Siva Kaneswaran mówi, że nie wie, jak długo będzie on odzyskiwał siły.

"Trudno"

Zespół - składa się z Max George, Siva Kaneswaran, Jay McGuiness, Tom Parker i Nathan Sykes - mówi, że teraz muszą sobie dać radę bez Nathana.

"Prawidłowe gojenie się strun głosowych trwa bardzo długo," mówi. "Jeśli to nie goi się w określony sposób, to potrwa to dużo dłużej."

"Możliwe, że nie będzie w stanie już śpiewać w ogóle, kto wie? Możemy tylko czekać i później zobaczyć."

Zagrali swój pierwszy koncert od operacji gwiazdy w Nowym Jorku w zeszłym tygodniu.

Piosenkarze razem z Nathanem pracują nad trzecim albumem, Nath nagrał już pewne swoje wokale.

"Na szczęście mieliśmy dużo tych piosenek nagranych wcześniej, ale było kilka utworów, które dopiero się pojawiły" wyjaśnia Siva Kaneswaran.

Zespół ogłosił, że ich kolejnym singlem będzie "Walk Like Rihanna".

To była jedna z ostatnich piosenek, którą Nathan Sykes był w stanie nagrać z zespołem przed koniecznością jego operacji.

"Można oczywiście usłyszeć, że coś z jego głosem jest nie tak" mówi Kaneswaran."Wszystkie inne utwory nagraliśmy po tym jak on już nie był w stanie nagrać i to było dla niego bardzo trudne.

"Co jeszcze możemy zrobić? Nie można po prostu pstryknąć palcami i doprowadzić głos do poprzedniego stanu, musisz po prostu z nim popracować."

"Nasza miłość jest z nim i mam nadzieję, że wyzdrowieje."

Źródło: www.bbc.co.uk

3 komentarze:

  1. Nathan Sykes wyzdrowiał. Bardzo sie cieszę i myślę że inni fani też się cieszą. Ciągle wierzyłam w to że po operacji zaspiewa i to zrobił ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam to na youtube i się popłakałam nareszcię wrucił mam tylko 11 lat ale tak jak Nathan gdybym niemogła śpiewac zycie straciło by sęs i jusz nic by mnie nie cieszyło.Niemogę się doczekac ich koncertu w Polsce mają byc w Styczniu 2014r

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęskniłam za nim

    OdpowiedzUsuń