piątek, 28 lutego 2014

Max George ekskluzywne: ujawnia prawdziwy powód rozłamu The Wanted i najdziwniejszy prezent od fana


Jako jednym z piątki The Wanted, Max George stał się sławny na całym świecie razem z kumplami z zespołu Nathanem Sykesem, Tomem Parkerem, Jayem McGuinessem i Sivą Kaneswaranem.

Teraz, z wiadomością o przerwie zespołu i odwołaniu europejskich koncertów, mamy szansę, aby porozmawiać o z Maxem o tym jak  wielkimi szczęściarzami są  fani, którzy będą na ich ostatniej trasie jakiej możemy się spodziewać w pewnym czasie, prawdziwym powodzie ich rozstania i o tym czego możemy oczekiwać od niego w przyszłości.

Jak chłopaki się przygotowują do rozpoczęcia trasy "Word of Mouth" w marcu tego roku?

Cóż, mieliśmy jakoś dwa tygodnie prób z zespołem, który przyleciał z Ameryki - oni już pracują nad tym - i zaczynamy w przyszłym tygodniu. Mamy dobre 10, 12 dni, aby wszystko opanować, i rozmawialiśmy o tym co chcemy zagrać podczas trasy, i myślę, że będzie to najbardziej osobista trasa, jaką mogliśmy zrobić, dla nich, dla fanów, tak myślę.

Zahaczyłeś o moje następne pytanie - czego fani mogą się spodziewać przychodząc na koncert?

To będą ostatnie jakie zagramy - zwłaszcza na pewien czas - więc chcemy pokazać nasze uznanie dla ostatnich czterech lat, bo wiesz, bez nich nic z tego nie byłoby możliwe i myślę, że to ważne by wiedzieli, jak bardzo im dziękujemy i doceniamy ich.

Czy możesz nam powiedzieć o jakiejkolwiek niespodziance, której możemy się spodziewać na trasie?

Cóż, dopóki nie dotrę do sali prób to sam nie wiem, co się stanie, ale myślę, że prawdopodobnie parę się ich tam pojawi - ale nie byłoby niespodzianką, jeśli ci o nich powiem! (śmiech)

Słyszałeś trochę tego, dlaczego się rozstajecie, ale jak Ty uważasz - co doprowadziło do decyzji o przerwie zespołu?

Zaniechanie wytwórni. To tak naprawdę nie dało nam wybór, a każdy z nas w niej był - cóż, nie ma nic do uzgodnienia - to jest po prostu fakt, że nie możemy, nic nie możemy zrobić. Jesteśmy po prostu w miejscu, w którym to się stało, wytwórnia zrobi jeszcze jeden singiel, a następnie jesteśmy sami, więc co kto robi dalej? Nie było innej prawdziwszej dyskusji jaką mieliśmy, a szkoda, bo żaden z nas nie chciał by to się stało, ale to zrobiliśmy i jesteśmy, gdzie jesteśmy.

Wyobrażam sobie, że każdy z was będzie miał swoje projekty solowe, jakie są twoje plany w przyszłość?

Tak naprawdę na razie chcę tylko dostać się do mojego nowego domu! Właśnie kupiłem nowy dom w Manchesterze, więc chcę się tam wprowadzić i osiedlić się na chwilę, a potem mam kilka spraw do zrobienia tutaj, w Ameryce z kampanią i rzeczami, które zrobiłem - więc mam jeszcze trochę pracy do zrobienia - i nadal piszę i takie tam przez cały czas, ale nie mam jeszcze planów na stałe, innych niż po prostu skupić się na trasie i może mieć trochę odpocząć od wszystkiego i chyba ponownie wszystko ocenić.

Jak sądzisz, których członek zespołu zaskoczy nas najbardziej?

Nie mam pojęcia! Myślę, że Jay jest zawsze pełen niespodzianek, więc może Jay.

Czy kiedykolwiek rozważysz kolejne reality show po "The Wanted Life"?

Nie, nie sądzę, że to dla mnie. Nigdy nie mówię nigdy, ale to nie jest coś, co jest w moim porządku dziennym, lub na liście rzeczy do zrobienia na ten czas.

Na początku swojej kariery z The Wanted, czy kiedykolwiek myślałeś, że będziesz tam, gdzie jesteś dzisiaj?

Nie, nie myślałem. Nie sądzę, że kiedykolwiek można się czegoś spodziewać - Byłem w zespole przedtem i zawsze graliśmy w pubach i klubach przez dwa lata i bardzo mi się to podobało, ale to nigdy nie przyszło mi do głowy, że mogę rzeczywiście mieć utwory, które znajdują się w czołówce listy przebojów lub zagram na arenach na trasie, kiedy to się stało, był to wielki szok, ale fani byli tam od pierwszej minuty. To była niesamowita podróż i będzie to ostatnia - zwłaszcza na teraz w każdym bądź razie - i mam nadzieję, że w pewnym momencie powrócimy.

Co dla Ciebie jest jednym z ulubionych wspomnień o twojej dotychczasowej karierze?

Myślę, że chciałbym powiedzieć o dniu gdy okazało się, że nasz pierwszy singiel stał się numerem jeden. To była naprawdę wyjątkowa chwila i taka, który będzie, wiesz - to był taki szok, że my rzeczywiście dostaliśmy się na pierwsze miejsce, cała praca i to, że graliśmy w malutki miejscach cały czas, nawet czasem, bez publiczności, a potem nagle byliśmy na samym szczycie, i to było po prostu niesamowite uczucie.

Co było najdziwniejszym prezentem jaki dostałeś od fana?

Prawdopodobnie będzie to lalka voodoo - to dość dziwne. Miała szpilki powbijane w różnych częściach na ciele z dopiskiem, co chcę robić z tą częścią ciała. Tak, to było dziwne!

Więc jak byś opisał całą sytuację?

To zmieniło moje życie! To zmieni moje życie na zawsze - mieliśmy wzloty i upadki - ale wzloty znacznie przeważają upadki i czuję się naprawdę zaszczycony, że byłem w stanie podróżować po świecie i zobaczyć tak wielu różnych ludzi i Fani byli niewiarygodni i oni nadal są, i myślę, że będą do ostatniej chwili, i wiszę to fanom.

Myślę, że nadal pozostaniesz w kontakcie ze wszystkimi chłopakami

Tak, oczywiście.

Max George i reszta The Wanted obecnie przygotowują się by wyruszyć w pożegnalna trasę "Word of Mouth" po UK i USA juz w marcu. Bilety są jeszcze w sprzedaży.

Źródło: www.femalefirst.co.uk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz