piątek, 28 lutego 2014

Piosenkarz The Wanted Tom Parker mówi, jak zespół załatał dzielące ich różnice w czasie wakacji w Dubaju

TOM, który tworzy muzykę z NDubz Fazer, twierdzi, że zespół nie może się doczekać powrotu do Szkocji, po raz pierwszy od dwóch lat po rozwiązaniu ich problemów w Dubaju.


Tom Parker z The Wanted mówi, że chłopcy połatali dzielące ich różnice w sprawie przerwy w Dubaju.

Ale uważa, że nie rozwiązaliby ich sprzeczki tak szybko, gdyby byli dziewczęcym zespołem.

Mówiono o kłótniach chłopców po tym jak członek zespołu Max George mówił o nadchodzącym rozpadzie bez konsultacji z innymi.

Teraz Tom wyjaśnia sprawę o ogłoszeniu ich rozpadu i powiedział Razzowi, że nie może się doczekać powrotu do Szkocji podczas trasy, po raz pierwszy od dwóch lat.

Tom powiedział: "Bierzemy sobie po prostu małą przerwę. Mieliśmy cztery bardzo intensywne lata podróżując po świecie.

Usiedliśmy i mieliśmy dyskusję o tym, co chcemy zrobić z naszą karierą i The Wanted zawsze będzie miało szczególne miejsce u nas, ale chcieliśmy trochę czasu z dala i skupić się na własnych rzeczach i życiu osobistym.

Dużo mówiło się w prasie, ale jesteśmy bardzo blisko. Nie zrozumcie mnie źle. To było kilka trudnych tygodni i w zeszłym tygodniu udaliśmy się do Dubaju i wszystko wyglądało jak dom w ogniu. Tak robią bracia, nawet jeśli jedna osoba ma trochę rozbieżności, zawsze to rozwiązują."

I dodał: "Wiem, że ludzie spekulują, ale chcę postawić sprawę jasno. Spędziliśmy dobrze czas imprezując razem w Dubaju i chłopcy bardzo szybko przenieśli sprawy do przeszłości. Gdyby to był zespół dziewczyn, rozwiązanie tego zajęłoby wiele więcej czasu, ale jako faceci omówiliśmy to."

Tom, który tworzy w studio muzykę z NDubz Fazer przyznał, że ich obciążenie pracą doprowadziło do zażyczenia sobie przez chłopców przerwy.

Powiedział: "To jest trudne. Pracowaliśmy bardzo długie godziny i nie miało to nic do czynienia z działaniem sobie na nerwy. Wiem, że ludzie chcą to tak postrzegać, ale my chcieliśmy zrobić sobie przerwę.

"Gdy to robisz to przez cztery lata masz różne interesy osobiste i jestem zainteresowany stroną zarządzania muzyką i moją firma odzieżową i chcę rozwijać różne interesy i działać i się rozwijać. Chciałem zrobić coś nowego i byłem tak związany, więc chciałem rozwinąć skrzydła. Chciałem zawiesić zespół. Nie wiem, kiedy wrócimy."

(...)
Powiedział: "The Wanted nadal ma podpisaną umowę ze Scooterem Braunem i robi to co w jego mocy, aby upewnić się, że nasza trasa odniesie sukces."

Źródło: www.dailyrecord.co.uk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz