sobota, 15 lutego 2014

The Wanted znów razem!! (Dubaj)


Fani, którzy spotkali chłopców w Dubaju mówią, że wyglądało na to jakby między Nimi było już wszystko ok i zachowywali się Oni tak jak dawniej :) Starałam się po tej przerwie znaleźć dla Was jak najwięcej fotek (żadne zdjęcie nie należy do mnie) by zapełnić tą pustkę przez ta krótką przerwę... Mam nadzieję, że mi się to udało :)

Na sam początek ma jeszcze parę fotek z lotnisk:

















Jeszcze tego samego dnia chłopcy wybrali się do klubu... WSZYSCY RAZEM :)






No i jeszcze parę z fanami :)




Jacy Oni są słodcy!




Przed samym koncertem Max napisał na TT:


Najlepszą rzeczą w byciu zdołowanym jest to uczucie podnoszenia się i bycia gotowym ponownie. Dziękuję przyjaciele. Tak szczęśliwy. :) x

Dosyć tych bzdur... Koncert dziś wieczorem ... Następnie ... Niech ... Rip!

A także ludzie, niezależnie od tego co zostało napisane, ja i chłopcy kochamy się i jesteśmy bardzo podekscytowani dzisiejszym dniem i trasą... Fotki dla follow... :)

No i w końcu nadszedł czas na zdjęcia z koncertu... I z całego pobytu z Dubaju to zdjęcie jest moim ulubionym :) Jay i Max w objęciach!


No są również i filmiki, ale niestety nie najlepszej jakości...


















Tom podczas HV!








Chłopcy zagrali Iris :) Mam nadzieję, że pojawi się więcej filmików z tego koncertu...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz