niedziela, 16 lutego 2014

The Wanted razem w Dubaju (cz.2)

Musze powiedzieć, że według mnie po tym co widać na filmikach i tym co mówią fani chłopcy zachowują się
tak samo jak kiedyś :) Mam nadzieję, że już się dogadali i możemy spokojnie czekać na ich powrót!







Wiem, że ta piosenka (Glad You Came) była zagrana jako ostatnia na koncercie ale muszę zacząć d tego filmiku! Gdy zobaczyłam jak Max i Jay się przytulają... Brak mi słów... Ale strasznie mi ciężko patrzeć jak się kłaniają...
Ze względu na to, że umieszczanie tego filmiku na stronach zostało wyłączone możecie go obejrzeć pod tym linkiem


Ale Jay wywijał na koncercie :) Widać, że doskonale się bawił i chyba baaardzo mocno za tym tęsknił.


Niestety podczas koncertu chłopcy nie mogli zaprosić na scenę fanek, ale gdy Jay zobaczył plakat jednej z fanek na, którym było napisane: "I'm an admirer of yours and if that's reciprocated pick me for Heart Vacancy Girl" (nawiązujący do tego co Jay powiedział gdy chciał się umówić z Ellie Goulding) nie mógł się powstrzymać i zszedł do niej na dół a potem zaśpiewał swoją solówkę tylko dla niej. t adziewczyna napisał również to pod swoim filmikiem:
Można zauważyć również Siwe wzruszającego ramionami, jakby chciał powiedzieć: "Nic nie możemy zrobić, przepraszam." Ale Jay zszedł ze sceny, aby mnie przytulić. Pocałował mnie również w policzek. Ochrona przyszła by nas rozdzielić. Kiedy wrócił na scenę i przyszedł czas na jego część, ukląkł przede mną i śpiewając swoją solówkę patrzał mi w oczy. Następnie wskazał na brodę i powiedział bezgłośnie "Jesteś taka ładna."




















Może filmik nie jest najlepszej stabilności, ale jak go oglądam i słyszę chłopców o mam gęsią skórkę...


Jay i Siva tańczyli na początku I Found You. Jedna z wielu chwil Jivy ... 


Nathan śpiewa swoja solówkę w I Found You



Glad You Came








Tańce Jaya :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz