niedziela, 16 lutego 2014

The Wanted wciąż mnie pamiętają!!

Pamiętacie tą dziewczynę, która tak pięknie opisała swoje spotkanie z chłopcami na lotnisku w Dubaju?
Otóż okazało się, że będzie również szła na lotnisko by ich pożegnać. gdy tylko się o tym dowiedziałam postanowiłam do niej napisać by przekazała Maxowi, Jayowi, Sivie i Nathanaowi (Tom jest już w UK), że polskie fanki, które poznali w Berlinie bardzo za Nimi tęsknią. W trakcie rozmowy wysłałam jej fotkę Toma z koszulką, którą dostał od nas w Berlinie, więc zapewniła mnie, że na pewno się ich spyta czy Nas pamiętają!

Dziś udało się jej z Nimi spotkać i zapytała o nas! Okazało się, że chłopcy nas pamiętają!

Cieszę się, że pojechałam na lotnisko, aby zobaczyć ich jak odlatują bo oprócz nas nie było tam nikogo innego
OMG! Spotkałaś ich!
tak spotkałam! I zapytałam, czy oni cię pamiętają i powiedzieli, że tak!
nie rozmawialiśmy o Tobie zbyt długo, przepraszam, ale zapytałam się czy pamiętają polskie fanki i pokazałam im zdjęcie, a następnie 

 musieli już iść ale powiedzieli, że was dziewczyny pamiętają!
 wow! Nie mogę w to uwierzyć! Płacze, to tak wiele dla nas znaczy <3 Co o nas mówili?
Zapytałam, czy was pamiętają i odpowiedzieli  "Taa" i pokazałam zdjęcie Toma z koszulką
i powiedzieli coś w stylu Pamiętam to!



Kochani to mój kochany Maksiurski o nas pamiętał!! :')

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz