piątek, 14 lutego 2014

The Wanted na lotnisku w Dubaju!

Na lotnisku w Dubaju spotkała ich pewna fanka (@LawsonFansDubai) i tak to opisała:

Max i ta czapka wyglądała tak uroczo na nim i powiedziałam mu o koncercie, a on zapytał mnie, czy jestem zmęczona po prostu aw aw


 Od siebie dodam, że Max w tej czapce przypomina jak jechali na swój pierwszy koncert :)

A potem rozmawiałam z Nathem, i zapytałam czy ma HV Girl, a on odpowiedział, że "to może być ustawione" i to się stało


A potem nagrywałam film z Nathem i ktoś dał mu różę, więc w filmie jest jak Nath mówi "Szczęśliwych Walentynek. Oto mój prezent dla ciebie"

I dawał mi różę i to była rzeczywiście najsłodsza rzecz w życiu. Nathan Sykes dał mi różę na walentynki???

A potem był Tom i był taki słodki i powiedziałam mu, że powinien wziąźć ze sobą Kels i odpowiedział, że ona ma pracę, ale następnym razem


I Seev i przed nami był hydrant, a on powiedział byśmy uwiecznili go na zdjęciu na pamiątkę


Najlepsze na koniec! Więc podeszłam do Jay, a on na to "hej ślicznotko! Podoba mi się twój sweter" i przez to, że Jay był spóźniony Kev kazał mu cały czas iść

więc poprosiłem Jaya o zdjęcie a Kev cały czas kazał mu iść, więc gdy szliśmy Jay złapał moją rękę, i zrobiliśmy zdjęcie


I pocałował mnie w policzek

2 komentarze: